Ik wil niet dat mijn klant mijn tijden gaat bepalen
07 mei 2019 
0 min. leestijd

Ik wil niet dat mijn klant mijn tijden gaat bepalen

Wendy vertelt: Ik had laatst een saloneigenaar aan de telefoon en ze vertelde mij: ‘Ik zit er wel over na te denken om mijn klanten online afspraken bij mij te laten maken. Alleen heb ik er geen zin in dat ze MIJN agenda gaan bepalen…’

De SMART-oplossing

Dus ik vertel tegen haar, maar jouw klant gaat niet jouw agenda/tijden bepalen. Jij bepaalt wanneer jouw klanten bij jou online een afspraak mogen boeken. Bijvoorbeeld, je bent van maandag t/m vrijdag van 9 tot 4 uur geopend. Alleen wil je dat er enkel in de ochtend, dus van 9 tot 12 uur online een afspraak geboekt mag worden. Dan stel jij dat in ons programma SMARTsalon in. Zo kan je alleen online boekingen ontvangen in de ochtend en afspraken voor de middag plan je dan zelf in.

Wendy, Da Vinci SalonSoftware adviseur

Over de schrijver
Opgegroeid in een ondernemersgezin met eigen salon. En na de kunstacademie meteen aan de slag in ons mooie familiebedrijf. Iedere dag mag ik hier samen met mijn twee zussen en onze Davincianen helpen hun salon nog een beetje beter, leuker, mooier te maken.
Reactie plaatsen