Da Vinci Betalingen

Ook je betalingsverkeer geregeld met de Da Vinci software. Makkelijk, snel en vooral erg handig

Natuurlijk run je met liefde je eigen salon en is het geweldig als een klant met een glimlach de deur uitgaat. Maar voor ieder salonbezoek moet er ook betaald worden. En ook dat regelen wij hier bij Da Vinci voor je. :)


Je klant kan voor het bezoek aan je salon betalen:

  • Betalen tijdens het online boeken
    • eventueel met aanbetaling
  • Via de bevestigingsmail
  • Via de Herinneringsmail


Je klant kan tijdens het bezoek aan je salon betalen:

  • Pinnen in de salon
    • Met een pinkoppeling met Pay
    • Met een pinkoppeling met Sumup (verwacht Q2 2024)
  • QR Code scannen


Je klant kan na het bezoek aan je salon betalen:

  • Betaalverzoek per mail met automatische reminder

VOOR het bezoek

Stel je voor ... je klant zit nog thuis op de bank en kan al betalen voor het bezoek aan jouw salon.


De oplossing?

  • Je klant laten betalen tijdens het online boeken (eventueel met aanbetaling)
  • Je klant via de bevestigings-of herinneringsbericht laten betalen


Wat heeft mijn klant eraan?

  • Het kan oma zijn die niet met portemonnee over straat mag
  • Het kan een zoon/dochter zijn die zo snel na schooltijd langs de salon kan
  • Het kan iemand zijn die het makkelijk vindt alvast te betalen zodat het bezoek aan de salon sneller gaat


Wat heb ik eraan?

  • Je biedt net als andere professionele bedrijven de optie tot betalen aan
  • Je kan je klant aan laten betalen bij sommige behandelingen zodat de afspraken niet worden vergeten
  • Een klant geeft sneller meer uit in de salon, want die vooruit betaling is al vergeten

TIJDENS het bezoek

Stel je voor ... je klant is bij je in de salon geweest en is helemaal blij met zijn behandeling. Dan komt het moment van betalen, en dat wil je zo snel mogelijk regelen.


De oplossing?

  • Pinnen in de salon
    • Met een pinkoppeling met Pay
    • Met een pinkoppeling met Sumup (verwacht Q2 2024)
  • QR Code laten scannen

Pinkoppeling met pay

Stel je voor ... je staat bij de balie, het is tijd om te betalen. Je klikt in het Da Vinci programma op betalen en meteen gaat het pinapparaat op de balie ratelen. Super handig!


Deze oplossing raden wij aan voor als je een salon hebt met een team. Je koopt namelijk eenmalig een pinapparaat van € 679 en daarna zijn de pintransacties er vanaf € 0,065.


Wat heeft mijn klant eraan?

  • Lekker snel pinnen en geen vertraging bij de kassa

Wat jij eraan hebt?

  • Nooit meer een kasverschil, je hoeft namelijk niet een bedrag over te typen op het pinapparaat
  • Professionele uitstraling door een professioneel pinapparaat op de balie
  • Lage transactie kosten

Pinkoppeling met Sumup

Stel je voor ... hebt de behandeling uitgevoerd en nu is het tijd om te betalen. Je klikt in het Da Vinci programma op betalen en meteen gaat het pinapparaat op de balie ratelen. Super handig!  


Deze oplossing raden wij aan als je als ZZPer werkt. Je koopt eenmalig de Sumup Solo voor € 79. Daarna betaal je normaal via Sumup 1,9% over je pintransacties. Maar als je via Da Vinci besteld betaal je maar 0,99% over je pintransacties. 


Wat heeft mijn klant eraan?

  • Lekker snel pinnen en geen vertraging bij de kassa

Wat jij eraan hebt?

  • Nooit meer een kasverschil, je hoeft namelijk niet een bedrag over te typen op het pinapparaat van Sumup

Met een QR code betalen 

Stel je voor ... hebt de behandeling uitgevoerd en nu is het tijd om te betalen. Je klikt in het Da Vinci programma, een QR code verschijnt, je klant scant deze met de telefoon en betaalt.


Wat heeft mijn klant eraan?

  • Lekker snel betalen

Wat jij eraan hebt?

  • Super makkelijk je klant digitaal laten betalen zonder de aanschaf van een pinapparaat
  • Nooit meer een typefout met het overtypen van het bedrag op een pinapparaat

NA het bezoek

Stuur een betaalverzoek

Stel je voor ... je hebt de behandeling uitgevoerd en je klant is klaar om de deur uit te gaan. Maar wat blijkt ... je klant is de portemonnee vergeten!


De oplossing?

In plaats van dat je jouw telefoon pakt om vanuit je bank een betaalverzoek te sturen, doe je dat rechtstreeks vanuit het Da Vinci programma. Dat betekent dat je klant meteen een e-mail krijgt met een link erin om te betalen.


Wat heeft mijn klant eraan?

  • Geen gedoe met later betalen en dus niet er achter komen bij het volgende bezoek dat er nog meer betaald moet worden. :(
  • Makkelijk betalen rechtstreeks via de eigen bank.

Wat jij eraan hebt?

  • Met minder handelingen sneller betalennlin
  • Nooit meer een betaling die je vergeet want in het Da Vinci systeem wordt het bijgehouden als er nog niet betaald is en stuurt een automatische reminder naar je klant.
  • Nooit meer een typefout met het bedrag over typen, dus je hebt altijd het juiste bedrag dat op je rekening komt.

Meer weten? Vraag de gratis demo aan.