arrow_drop_up arrow_drop_down

Nieuw voor jou

Altijd de nieuwste en beste SalonSoftware tot je beschikking. Met een team van 6 programmeurs blijven we voor je aan het werk.

Heb jij een wens of idee voor het programma? 

Laat het ons weten! Klik hier.

Nieuw Dashboard in Da Vinci SalonSoftware

Nieuwe homepage

In ontwikkeling - verwacht Q2 2021


Zodra je inlogt in SMARTsalon krijg jij een compleet nieuw dashboard te zien. Een nieuwe look & feel en je ziet meteen een aantal belangrijke cijfers over je eigen salon. - in ontwikkeling

deelbetalingen in ontwikkeling salonsoftware

Aanbetaling / verplichte betaling

In ontwikkeling - verwacht april 2021

Je kan je klant al laten betalen tijdens het online boeken. Deze nieuwe functie gaat ervoor zorgen dat jij je klant een aanbetaling kan laten doen of verplicht kan stellen een bepaalde behandeling online te betalen.
SMS overzicht in Da Vinci SalonSoftware

SMS overzicht

In ontwikkeling - verwacht: maart 2021


Heb je een SMS naar je klanten gestuurd? Dan kan jij in dit overzicht zien of de SMS verstuurd is en aangekomen is. - in ontwikkeling

Online boeken met verwijzing

Bedank pagina na het online boeken

8 maart 2021


Stel je voor ... je klant gaat naar je website, klikt op de knop om een afspraak te maken. Kiest een behandeling, een datum en boekt de afspraak. En dan: krijgt hij/zij een mooie pagina te zien met een foto van jou (en je team) 'bedankt en tot snel!'. En misschien vertel je hier ook al over de laatste actie die je in je salon hebt lopen.


Vanaf nu kan jij bepalen waar je klant naar toe wordt verwezen zodra hij/zij een afspraak gemaakt heeft.

Salonsoftware met wachtlijst

Wachtlijst

18 februari 2021


Kan je vanwege de lockdown nog geen afspraak maken met je klant? Plaats je klant dan op de wachtlijst. Dan weet jij zodra we weer open mogen precies wie jij als eerste kan bellen voor een afspraak.

Salonsoftware nieuwe instelling

Niet binnen 4 uur boeken

11 februari 2021


Vanaf 10 februari mogen klanten bij je salon komen om af te halen. Maar alleen als er een afhaalmoment is afgesproken en er meer dan 4 uur tussen bestellen en afhalen zit.


Het afhaalmoment inplannen kan heel goed met onze online boekingstool. We zijn er nu  mee bezig een instelling te maken zodat er nooit binnen de 4 uur (of zodra we weer open zijn een ander tijdsbestek) kan worden geboekt.

Chat in SMARTsalon

Vraag? Chat met ons!

18 januari 2021


Heb je een vraag? Chat makkelijk en snel met ons. In het gehele programma SMART Salon staat nu in de rechter onder hoek een chat icoon. Klik erop en stel je vraag. Hier kan je ook antwoord vinden op de meest gestelde vragen.

Omschrijving bij een behandeling

18 januari 2021

Zorg ervoor dat je klant altijd de juiste behandeling kiest bij het online boeken. Vul daarvoor de omschrijvingen bij de behandelingen in.


Management > Prijslijst > Behandelingen > Kies een behandeling

productadvies

Productadvies

21 december 2020

Laat je klant tijdens het maken van een online afspraak aangeven of ze tijdens de afspraak productadvies willen. Zo wordt het nog leuker om producten te verkopen!


Management > Instellingen > Online Boeken > Productadvies

betaalverzoek in salonsoftware

Betaalverzoek

26 oktober 2020

Geen lange lijsten van openstaande bedragen? Vanaf nu kan jij je klant vanuit de SMARTsalon kassa meteen een betaalverzoek sturen. Je klant kan dan meteen betalen via iDeal, PayPal of Creditcard. 


Management > Instellingen > Kassa > Betalingen

Online betalen

19 oktober 2020

Je klant kan nu niet alleen online Boeken, maar ook meteen zelf online betalen! Extra gemak en service voor je klant.

Categorieën bij Online Boeken

5 oktober 2020

Je klant kan nu nog sneller een afspraak maken. Boven in de online boekingstool van Bjootify staan nu categorieën zodat je klant meteen kan vinden wat hij zoekt. 

Registratieplicht in afsprakenboek te zien

Hulp bij Registratieplicht

1 oktober 2020

In het afsprakenboek zie je in 1 oogopslag van welke klant je alle gegevens hebt ivm de nieuwe Registratieplicht en van welke klant niet. Is het 'itje' rood? Vraag je klant om gegevens. Is hij wit? Dan heb je alles wat nodig is.

Meer info in de kassa

28 september 2020

We hebben een mooie verbetering voor je in de kassa van SMARTsalon. Het scherm waar je de betaalmethode kiest is aangepast zodat:


  • je de restwaarde van een abonnement ziet
  • je het aantal gespaarde punten ziet
  • je ziet wanneer een klant voor het laatst is geweest
  • je ziet wanneer iemand jarig is


Daggebruik > Kassa > Kies betaalmethode > dit scherm zie je alle info

Klant zelf online afspraak annuleren

18 augustus 2020

Krijg je toch nog een aantal telefoontjes van klanten dat ze de gemaakte afspraak willen wijzigen? Laat je klant dit nu zelf doen. Dit is mogelijk via de nieuwe bookingstool Bjootify. Je klant heeft daar een eigen login en kan al zijn eigen gemaakt online afspraken bekijken en annuleren/ wijzigen.


In je SMART programma onder de knop 'online aspraken' in je afsprakenboek zie je een lijst van alle online gemaakte afspraken en zie je ook in terug als een klant zelf de afspraak geannuleerd heeft.

Zelf BTW aangifte doen

6 juli 2020

Vanaf nu kan jij je inkoopfacturen in SMART invoeren en krijg je een perfect overzicht zodat je zelf je BTW aangifte kan doen. Het enige wat je boekhouder hoeft te doen is de BTW aangifte zodra het jaar voorbij is te checken. De rest kan je zelf.


Daggebruik > Kassa > Ingeboekte inkoopfacturen 

Meer tijd tussen afspraken

27 mei 2020

Mag je klant online zelf een afspraak maken? Dan kan jij er nu voor zorgen dat er altijd tijd tussen de behandelen kan worden gelaten. Bijvoorbeeld om alles te desinfecteren of op te ruimen voordat de volgende klant komt.


Management > Afspraken

Nieuwsbrief specifieke groep

27 mei 2020

Je kan al heel makkelijk vanuit onze salonsoftware een nieuwsbrief naar al je klanten sturen. Nu kan je er ook voor kiezen dit te sturen naar klanten die een bepaalde behandeling hebben genoten.


Management > Instellingen > Marketing Bericht > Behandelingen

Automatische productverkoop

27 april 2020

Zou het niet geweldig zijn als je productverkoop automatisch gaat? Precies dat hebben we gemaakt in het programma! Het systeem verstuurd automatisch naar je klanten een mogelijkheid om het product dat ze al eerder hebben gekocht weer bij jou te kopen. Je klant blij en jij ook!


Management > Instellingen > productverkoop

Afspraak-bericht

23 april 2020

Net voordat je klant een afspraak bij je wil boeken kan jij ervoor zorgen dat je klant een bericht ziet. Bijvoorbeeld om te vertellen welke actie je nu hebt in je salon, welke vakanties eraan komen of wat het protocol is in je salon.


Management > Instellingen > Afspraak bericht 

Nieuwsbrief naar al je klanten

23 april 2020

Vanuit onze salonsoftware kan je nu heel gemakkelijk naar al je klanten in 1 keer een bericht sturen. Jij kiest hoe je het verstuurd: SMS, Mail of beide. En jij bepaalt wat er instaat. Met 1 druk op de knop kan je makkelijk al je klanten op de hoogte stellen van je laatste marketingacties of Coronasituatie.


Management > Instellingen > Marketing bericht

Samen betalen

23 april 2020

Moeder en dochter in de zaak? Vriendinnen? Je kan ze nu makkelijk samen laten betalen. Zo hoeven ze maar 1 keer te betalen en kunnen ze gewoon in 1 keer pinnen.


Daggebruik > Kassa > Wachtbestand/samen betalen 

Voorraadbeheer

6 januari 2020

Wat de voorraad was op 31 december? Vanaf nu kan je dat makkelijk zien in SMART. 


Management > Prijslijst > Voorraadbeheer

Prijslijst printen

16 december 2019

Vanaf nu kan je makkelijk je prijslijst printen zodat je makkelijk altijd al je behandelingen in beeld hebt.


Management > Prijslijst > Overzicht

Nieuwe online boekingstool!

14 februari 2020

De nieuwe online boekingstool Bjootify is online! Deze boekingstool is nog beter op mobiel, is in het Engels en Nederlands, kent categorieën en veel meer.  
Salonsoftware van Da Vinci

Meer?

Ja hoor... we hebben al heel wat ontwikkelt aan SMARTsalon. Het was alleen zoveel dat nog niet alles hier staat. We zetten er iedere keer weer wat bij. ;)
De Da Vinci Cookies