arrow_drop_up arrow_drop_down
17 maart 2020 

Hoe vertel je het je klanten?

Zo vertel je jouw klant over de situatie

Mocht je salon minder open zijn of wil je jouw klanten vertellen hoe je omgaat met het Coronavirus in je salon, dan doe je dat zo in ons online programma SMARTsalon.

Bij het online boeken
Je kan een bericht maken dat bovenin de lijst van behandelingen komt te staan die je klanten zien bij het online boeken. Hier gebruiken we een behandeling voor. Hoe je dat doet, klik hier.

Zet het in je berichten
Stuur je een bevestiging en herinnering van de afspraak naar je klanten? Zet daarin wat de situatie in jouw salon is. Klik hier hoe dat moet.

Vergeet niet: Die volle agenda als het CoronaVirus verdwijnt
Het is nu juist belangrijk dat jij goed bereikbaar bent. Want ook al zegt een klant af, je wil wel dat ze een vervolgafspraak boeken voor het moment dat het Coronavirus minder is. Dus online boeken hoort daarbij, zodat jij weer een volle agenda hebt als iedereen weer naar buiten durft.

 

PS. Ondertussen zijn onze programmeurs druk aan de slag om nog wat meer communicatietools te maken. We houden je daarvan op de hoogte.

Over de schrijver
Opgegroeid in een ondernemersgezin met eigen salon. En na de kunstacademie meteen aan de slag in ons mooie familiebedrijf. Iedere dag mag ik hier samen met mijn twee zussen en onze Davincianen helpen hun salon nog een beetje beter, leuker, mooier te maken.
Reactie plaatsen