Deel 2 - Wist je dat 7 van de 10 ex-klanten zijn weggebleven omdat ze onvoldoende aandacht kregen?
03 mei 2019 
0 min. leestijd

Deel 2 - Wist je dat 7 van de 10 ex-klanten zijn weggebleven omdat ze onvoldoende aandacht kregen?

Niet zo maar bedacht, maar uit een onderzoek: 7 van de 10 ex-klanten blijven weg omdat ze niet voldoende aandacht kregen. Dus hoe goed je de behandeling ook uitvoert, het gaat juist om de persoonlijke relatie die je hebt met je klant.

Geholpen door een collega

En dan gebeurt het natuurlijk ook dat dezelfde klant niet iedere keer wordt geholpen door dezelfde medewerker. De ene keer knip jij meneer Jansen, de volgende keer doet je collega dat. Maar toch verwacht meneer Jansen wel dat je onthoudt wat met je collega af is gesproken.

Stel je voor

  • Je collega: En wat vindt je ervan?

  • Meneer Jansen: Ziet er mooi uit! Maar de volgende keer zou ik het wel wat langer willen houden in de nek.

  • Je collega: Dat is helemaal goed, doen we dat de volgende keer!

Over de schrijver
Opgegroeid in een ondernemersgezin met eigen salon. En na de kunstacademie meteen aan de slag in ons mooie familiebedrijf. Iedere dag mag ik hier samen met mijn twee zussen en onze Davincianen helpen hun salon nog een beetje beter, leuker, mooier te maken.
Reactie plaatsen