
Al je klantinformatie overzichtelijk bewaard
Het draait allemaal om je klant
Als pedicure wil je doen waar je goed in bent: zorgen voor gezonde voeten en tevreden klanten. Maar hoe houd je makkelijk bij wie wanneer geweest is, welke behandelingen ze hebben gehad en wat hun voorkeuren zijn? Daar helpt Da Vinci bij.
Met onze software voor pedicures beheer je al je klantgegevens op één overzichtelijke plek. Van contactgegevens tot behandelgeschiedenis en persoonlijke notities – alles staat veilig opgeslagen én is supersnel terug te vinden. Geen losse papiertjes of Excel-bestanden meer. Gewoon overzicht en rust in je klantbeheer pedicure.
Een klant voelt zich gezien als jij precies weet wat je vorige keer hebt besproken of welke behandeling goed aansloeg. In Da Vinci zie je in één oogopslag wanneer je iemand voor het laatst hebt geholpen en welke voetproblemen toen speelden. Zo kun je nóg persoonlijker werken – zonder dat het je extra tijd kost.
Je kunt zelfs foto's toevoegen aan voetenkaarten in het klantbeheer pedicure. Alles netjes georganiseerd, klaar voor het volgende bezoek.
In je pedicure klantbeheer van Da Vinci kan je zelfs attenties en notities opschrijven per klant. Waarom wil je dit?
En... vergeten is menselijk. Houd je hoofd dus leeg door het beheren van klanten makkelijk te maken voor je pedicure met behulp van Da Vinci.
Je klant snel kunnen vinden door simpel op de naam te zoeken
Klanten spiekbriefje: Alles weten van de historie van je klant
Bijkomende voordelen in de software
Naast het gemak gemak van klant bestand beheren pedicure, krijg je nog veel meer!
Hoe werkt het als ik begin?
Je hoeft het niet allemaal alleen te doen, wij helpen je!
De software bestellen voor € 25,50 pm