Stuur je klanten iedere week of maand een nieuwsbrief om hen te herinneren aan de manier van werken. (normaal zit deze functie alleen in bij het marketingpakket, maar in deze CoronaCrisis krijgt iedereen ongeacht pakket toegang tot de nieuwsbrief functie).
Waar te vinden in SMART?
- Management
- Instellingen
- Marketing Bericht
- Alle klanten
Voorbeeld tekst SMS
Lieve klant, gezondheid staat bij ons voorop. Lees ons hygiëneprotocol op onze website! En graag tot ziens. (salonwebsite).
Voorbeeld tekst Mail
Lieve klant,
Gezondheid staat bij ons voorop. Daarom even een herinnering aan het hygiëneprotocol bij ons in de salon. Kan je 1 van onderstaande vragen met JA beantwoorden. Dan verzoeken we je vriendelijk om thuis te blijven en je afspraak te verzetten:
1. Heb je zelf last van hoesten, neusverkoudheid, koorts of benauwdheidsklachten?
2. Heb je op dit moment een huisgenoot die koorts en/of benauwdheidsklachten heeft?
3. Heb je het coronavirus gehad en is dit bevestigd de afgelopen 7 dagen?
4. Heb je een huisgenoot die het coronavirus heeft gehad en heb je afgelopen 10 dagen contact met hem/haar gehad?
5. Ben je in quarantaine omdat je contact hebt gehad met iemand met het coronavirus?
En vindt u het zelf spannend om bij ons in de salon te komen? Dat is nergens voor nodig. Wij werken namelijk met gezichtsbescherming, krijgt elke klant een schone kapmantel, maken we de werkplek na elke behandeling schoon en desinfecteren de gereedschappen na elke behandeling.
Graag tot ziens bij ons in de salon. Je kunt zelf online een afspraak bij ons maken via onze website (salonwebsite)
Groeten van Team (salonnaam)