2000 klanten! Dat vieren we :)

Iedere dag werken er 2000 salons en praktijken met onze software. Hoe geweldig is dat! Daarom vieren een feestje. Bestel in mei 2024 de Da Vinci Pedicure software voor € 24,50 pm en krijg dit:

  • € 5 korting per maand 6 maanden lang op de Da Vinci Pedicure software van afsprakenboek t/m BTW aangifte
  • Per maand opzegbaar, je zit nergens aan vast
  • BONUS: Gratis opstartservice t.w.v. € 49
  • BONUS: 1 jaar lang 2 modules naar keuze er gratis bij t.w.v. € 120 per jaar
  • BONUS: 1 jaar lang gratis e-boekhouden.nl t.w.v. € 120 
  • BONUS: Voordelige Sumup tarieven levenslang (0,99% ipv 1,9%)


EXTRA: De eerste 25 beslissers krijgen een Goody Bag thuisgestuurd (zie het plaatje).

Gelijk bestellen
De demo direct in je mailbox
Pedicure software 2000 klanten

27 jaar

is Da Vinci maker van software

2.000+

tevreden salons/ praktijken als klant

Geen contract

per maand opzeggen

Lidwien met nieuwe voetenkaart pedicuresoftware

Wat is de Da Vinci software ook alweer?

De pedicure software van Da Vinci maakt je leven een beetje leuker en makkelijker. Een programma dat speciaal gemaakt is voor jou als pedicure. Met een digitaal afsprakenboek, optie voor je klanten om online te boeken, een fijn en duidelijk klantenbestand met behandelkaarten zoals de boven- en onderkant van de voeten, een digitale kassa, marketing voor je klanten en kant en klare cijfers voor je administratie zoals het kasoverzicht en een Btw-aangifte overzicht en meer.

Marre ipad smart pedicure
€ 24,50 pm ex btw

SMART Pedicure Software

  • Digitale agenda
  • Online boeken voor je klant
  • Afspraak bevestiging en herinnering via mail
  • Klantenbestand
  • Voetenkaarten (behandelkaarten)
  • Kassa
  • Facturatie
  • Administratie
  • Inkoopfacturen
  • Kwartaalaangifte (BTW)
  • Betalingsverkeer
  • Online betalingen
  • Eigen website
  • Online etalage (Bjootify Marketplace)
  • Support bij vragen via chat en mail
  • Da Vinci Community
  • Geen contracten, per maand opzegbaar

    Behoefte aan extra's? Bekijk dan de losse modules
Ik bestel meteen
pedicure software

BONUS: Gratis opstartservice t.w.v. € 49

Maak je gebruik van deze deal? Dan helpen wij je met het opstarten van het programma. Dat betekent dat wij:

  • Behandelingen en artikelen voor je in het programma zetten
  • De NAW gegevens van je klanten overzetten (in excel aanleveren)
  • Wij een momentje samen bellen om het programma met je door te lopen
  • Al je praktijkgegevens in het programma zetten. :) 
Tino feliciteren

BONUS: 2 modules er levenslang bij

Het Da Vinci Pedicure softwarepakket is € 24,50. Hier zit alles bij in wat jij als pedicure handig vindt en nodig hebt. Maar, wil je net wat extra? Dan hebben we 10 verschillende modules voor je klaarstaan.


Nu bij deze actie mag jij 2 modules uitkiezen die je er daarna levenslang bij krijgt. Je kan kiezen voor bijvoorbeeld de verzamelfactuur, marketingmodule of 1 van de anderen. Klik hier om te zien welke modules we hebben.

Marre pedicure btw

BONUS: e-boekhouden.nl 1 jaar lang

In de software van Da Vinci kan je t/m je BTW aangifte zelf regelen. Maar wil je verder gaan en nog meer doen op het gebied van boekhouding? Dan hebben wij daar partner e-boekhouden.nl voor. Op dit moment zijn we een koppeling aan het ontwikkelen waarbij de omzetgegevens van het Da Vinci programma automatisch naar e-boekhouden.nl wordt gestuurd. 


En als extra krijg jij 1 jaar lang e-boekhouden.nl gratis tot je beschikking. 

Sumup koppeling

BONUS: Sumup 

Hoe betalen je klanten nu bij je? Misschien al wel met het Sumup Solo apparaat? Stel je voor dat je met ons programma werkt en meteen is het Sumup solo apparaat eraan gekoppeld. Extra makkelijk :) En we mogen je nu het voordelige tarief aanbieden van 0,99% per pintransactie ipv de standaard 1,9% via Sumup zelf. Let op: Wel even voor 30 juni 2024 ook aanmelden bij Sumup, dan komt het goed. Helpen wij je bij ;)

Wendy smart

Hoe werkt het als ik start?

Je hoeft het niet allemaal alleen te doen, wij helpen je!


  • Stap 1: Je besteld de Da Vinci pedicure software op deze pagina.
  • Stap 2: Wij nemen contact met je op en je krijgt zo snel mogelijk je eigen account.
  • Stap 3: Wij personaliseren het programma voor je en je met zelf natuurlijk ook aan de slag. 
  • Stap 4: Heb je nog vragen? Onze helpdesk is fijn en gratis via chat en e-mail.
  • Stap 5: Je werkt er mee en ervaart het gemak. :) En mocht het niet bevallen ...  je zit bij ons nooit ergens aan vast, 1 kalendermaand opzegtermijn.
Team deel blauw rondje

Dit is Da Vinci

Een gezellig en vakkundige groep mensen die weten hoe we software voor jou als pedicure moeten maken. We zijn al 26 jaar lang softwaremaker in de beautybranche en maken nu iedere dag de software voor jou als pedicure nog een beetje beter.


Het pedicure programma voor jou is simpel en voordelig.

Footprint
Prettig programma, werkt makkelijk en ziet er mooi uit. Wat ik erg prettig vind is de service. Je kan altijd alles vragen en er wordt meegedacht. Ook wordt er geluisterd waar je in de praktijk tegen aan loopt en gekeken of er oplossingen ontwikkeld kunnen worden om de software pedicure te verbeteren
Footprint Pedicure

Waar wacht je nog op?

Zorg dat je bij de eerste 25 zit! Vul hieronder alles en je krijgt zo snel mogelijk je eigen account. PS. En waarom zou je het niet proberen? Wij kennen geen contracten, enkel 1 kalendermaand opzegtermijn dus je loopt geen risico :)


FAQ - dit zijn de meest gestelde vragen

Wat gebeurt er als ik start met de Pedicure Software?

1. Je krijgt zsm een login van je eigen programma
2. Je kan meteen zelf gaan proberen hoe het werkt
3. Je vult gegevens in zoals afspraken en klantgegevens
4. Jij besluit de datum waarop je echt in je praktijk ermee gaat werken
5. Als je een vraagt hebt dan mail of chat je met ons en helpen wij je :)

Zit ik ergens aan vast?

Nee hoor! Je hebt bij ons een 1 maand opzegtermijn. iedere maand kan jij besluiten of je met ons doorgaat. Dus ook geen enkel risico als je met ons start. ;) Als het je niet bevalt stop je gewoon.

En wat als ik een vraag heb?

Dan zijn wij er voor je. :) In ons programma zit een chat icoontje. Als je ons daar een vraag stelt krijg je het snelste antwoord. Natuurlijk mag je ons ook een mail sturen of neem je voor € 5 per maand de telefonische Helpdesk module erbij als je graag met ons willen bellen.

Hoe zit het met de hardware. Moet ik een computer hebben?

Het programma werkt op een tablet, telefoon en computer. De meeste pedicures gebruiken ons programma op een laptop en openen het daarbij nog wel eens op hun telefoon als ze onderweg zijn. Eigenlijk werkt ons programma dus op alles. Als er maar internet is. :)

Wat als ik nu al met een programma werk, kunnen er gegevens overgezet worden?

Ja dat kan! Tenminste vaak wel. Als je een klantenlijst uit je systeem kan halen in excel vorm kunnen wij hem voor je importeren. Dat betekent dat in 1 keer alle namen van je klanten erin staan. De rest van de gegevens kunnen wij niet voor je overzetten. Een oplossing hierin zou zijn is dat je ons programma en je huidige programma even naast elkaar draait. Na een paar maanden heb je al je gegevens in ons programma zitten en kun je jouw huidige programma stoppen. Wij zorgen er natuurlijk voor dat je in die periode geen dubbelen kosten hebt.

Hoe maak ik de overstap van mijn huidige programma naar jullie?

Daar helpen wij bij :) We denken mee wat in jouw situatie het beste is. Bijvoorbeeld: Het kan zijn dat je 2 maanden je huidige programma en dat van ons naast elkaar draait zodat je de tijd hebt om alle klantgegevens etc over te zetten. Wij zorgen er in die tijd voor dat je geen dubbele kosten hebt (wat dus betekent dat je ons niet betaald) tot je jouw huidige programma stop kan zetten en volledig kan werken met ons. Je kan dus gerust starten en dan overleggen wij met jou het beste plan van aanpak hiervoor.

Wat nou als ik nu een papieren agenda heb, hoe doe ik dat dan?

Jij besluit dat je bijvoorbeeld vanaf 1 november met het afsprakenboek in ons systeem gaat werken. Dan betekent dat je al je afspraken t/m 31 oktober nog in je papierenagenda plant, alles vanaf 1 november plan je in onze agenda. Je kan zelfs (als je het durft ;) de papieren uit je agenda scheuren na 1 november. En zodra het 1 november is heb jij je papierenagenda niet meer nodig en kan je gewoon verder in ons afsprakenboek.