Hé, professioneel pedicure. Mogen wij jouw leven een beetje leuker en makkelijker maken met onze Pedicure software?

Pedicure softwarepakket voor € 24,50 per maand. 

  • Compleet programma, van afsprakenboek tot btw aangifte
  • Speciaal ontwikkelt voor pedicures
  • Alles altijd bij de hand, ook als je onderweg bent
  • Automatische bevestiging en herinnering van de afspraak naar je klanten
  • Online programma dus te openen op je computer, telefoon en tablet
  • Met mooie voetenkaarten
  • Altijd online zichtbaar met onze gratis mini website
  • Geen contracten: Per maand opzegbaar
  • Wkkgz makkelijk geregeld
  • EXTRA: Maak je verzamelfacturen voor podotherapeut, verzorgingstehuis etc.
Gelijk bestellen
De demo direct in je mailbox
Lidwien met nieuwe voetenkaart pedicure software

27 jaar

is Da Vinci maker van software

2.000+

tevreden salons/ praktijken als klant

Geen contract

per maand opzeggen

Administratie pedicure Software

Voor elke Pedicure

De pedicure software van Da Vinci maakt je leven een beetje leuker en makkelijker. Een programma dat speciaal gemaakt is voor jou als pedicure. Met een digitaal afsprakenboek, optie voor je klanten om online te boeken, een fijn en duidelijk klantenbestand met mooie voetenkaarten, mooie en professionele facturatie, marketing voor je klanten en kant en klare cijfers voor je administratie zoals het kasoverzicht en een Btw-aangifte overzicht en meer in de software pedicure.


  • Compleet programma, van afsprakenboek tot btw aangifte
  • Speciaal ontwikkelt voor pedicures
  • Alles altijd bij de hand, ook als je onderweg bent
  • Automatische bevestiging en herinnering van de afspraak naar je klanten
  • Online programma dus te openen op je computer, telefoon en tablet
  • Met mooie voetenkaarten
  • Altijd online zichtbaar met onze gratis mini website
  • Geen contracten: Per maand opzegbaar
  • Wkkgz makkelijk geregeld
pedicure ondernemersplan
€ 24,50 pm ex btw

SMART Pedicure Software

  • Digitale agenda
  • Online boeken voor je klant
  • Afspraak bevestiging en herinnering via mail
  • Klantenbestand
  • Voetenkaarten (behandelkaarten)
  • Kassa
  • Facturatie
  • Administratie
  • Inkoopfacturen
  • Kwartaalaangifte (BTW)
  • Betalingsverkeer
  • Online betalingen
  • Eigen website
  • Online etalage (Bjootify Marketplace)
  • Support bij vragen via chat en mail
  • Da Vinci Community
  • Geen contracten, per maand opzegbaar

    Behoefte aan extra's? Bekijk dan de losse modules
Ik bestel meteen
Marre pedicure btw

Wkkgz geregeld

De wkkgz, wie krijgt er geen hoofdpijn van? Wij helpen je hierbij. In ons programma stel je eenmalig in per behandeling of deze onder de wkkgz valt. Meer hoef je niet te doen. Alle facturen en overzichten, ook voor je BTW aangifte kloppen. 


We hebben een webinar opgenomen speciaal voor jou als pedicure hoe je om moet gaan met de wkkgz. Klik op onderstaande knop om het webinar aan te vragen. Het webinar is al eerder opgenomen dus je ontvangt hem dan direct in je mailbox.

Sumup koppeling

Nieuw: Sumup koppeling

Heb jij al een Sumup pinapparaat of ben je op zoek naar een pinapparaat? Dan kan je vanaf nu met het Sumup Solo pinapparaat werken in combinatie met het Da Vinci programma. Dit betekent dat als jij in het Da Vinci programma klikt op 'pin' tijdens het afrekenen dat het pinapparaat meteen gaat ratelen. Sumup & Da Vinci geïntegreerd dus. :) En wij kunnen je meteen voordeligere tarieven aanbieden. Zo betaal je via ons per betaling maar 0,99% als je je vóór 30 juni 2024 aanmeld bij Sumup. Normaal betaal je 1,9% bij Sumup.

Lidwien en Marre website

Ons live ontmoeten?

We hebben een aantal dagen waarop wij door het land zijn waar je ons kan ontmoeten of in kan schrijven voor een presentatie over onze software. Klik op onderstaande link en bekijk de data!

Pedicure software van Da Vinci 

Voetenkaarten pedicuresoftware

Compleet klantendossier

Alles van je cliënten weten op het moment dat je het nodig hebt, in het afsprakenboek of in de kassa. Zelfs met behandelkaarten van de voeten én voeg je eigen foto's toe.
Agenda planning online

Altijd bij de hand: je afsprakenboek

Een afsprakenboek waarin je gemakkelijk al je afspraken kunt plannen en je het altijd bij de hand hebt en nooit kwijt kunt raken.
agenda zzp online boeken

Controle over online boeken

Wil jij je klanten zelf een afspraak laten maken? Dat kan! Maar hoeft niet :) Hoe dan ook ... jij blijft de controle houden en bepaald zelf wanneer en wat je klant mag boeken.

Makkelijke kassa zzp

Simpele facturatie

Reken snel en makkelijk af met onze kassa voor je facturen. Gewoon op je telefoon, tablet of computer. Hierdoor heb jij meteen al een groot stuk van je administratie voorbereidt. Bespaar dus snel een hoop tijd.
Slim online boeken kapperssoftware

Klaar voor je boekhouder

Administratie niet je hobby? Kunnen wij ons voorstellen. Met 1 druk op de knop haal je alle gegevens uit het programma die je boekhouder nodig heeft om de administratie voor jouw pedicure praktijk te doen.
administratie zzp factuur

Facturatie voor je klant

Door af te rekenen in het programma wordt er meteen de juiste factuur aangemaakt. De optie hierbij is er om de juiste gegevens erop te vermelden die bijvoorbeeld nodig zijn voor de verzekering.  Extra kan je ook een verzamelfactuur maken om te sturen naar de podotherapeut of verzorgingstehuis.

Marre met Tablet

Altijd bij de hand, 100% online

Waar je ook bent heb jij inzicht in je afsprakenboek, klantenbeheer, kan je afrekenen etc. Onze software is namelijk 100% online, dus werkt op je tablet, telefoon, laptop en computer.
Marketing berichten Kappers Software

Marketing-Automatische berichten

Stuur je klanten automatisch een herinnering van hun afspraak in je salon/ praktijk. Zo vergeet je klant nooit meer zijn pedicure afspraak.
btw kapper overzicht

Btw-aangifte

Liefst zoveel mogelijk zelf doen van de administratie? Boek dan ook je inkoopfacturen in en je Btw-aangifte overzicht staat voor je klaar.
Wendy smart

Hoe werkt het als ik start?

Je hoeft het niet allemaal alleen te doen, wij helpen je!


  • Stap 1: Je besteld de Da Vinci pedicure software op deze pagina.
  • Stap 2: Wij nemen contact met je op en je krijgt zo snel mogelijk je eigen account.
  • Stap 3: Je gaat aan de slag met het programma personaliseren, je kijkt 1 van de vele filmpjes die voor jou klaarstaan om je te helpen.
  • Stap 4: Heb je nog vragen? Onze helpdesk is fijn en gratis via chat en e-mail.
  • Stap 5: Je werkt er mee en ervaart het gemak. :) En mocht het niet bevallen ...  je zit bij ons nooit ergens aan vast, 1 kalendermaand opzegtermijn.

Nog niet overtuigd? ;) Dit zegt Da Vinci klant pedicure Martine over ons

Team deel blauw rondje

Dit is Da Vinci

Een gezellig en vakkundige groep mensen die weten hoe we software voor jou als pedicure moeten maken. We zijn al 27 jaar lang softwaremaker in de beautybranche en maken nu iedere dag de software voor jou als pedicure nog een beetje beter.


Het pedicure programma voor jou is simpel en voordelig.

Footprint
Prettig programma, werkt makkelijk en ziet er mooi uit. Wat ik erg prettig vind is de service. Je kan altijd alles vragen en er wordt meegedacht. Ook wordt er geluisterd waar je in de praktijk tegen aan loopt en gekeken of er oplossingen ontwikkeld kunnen worden om de software te verbeteren
Footprint Pedicure

Demo aanvragen

Benieuwd hoe onze software eruit ziet en werkt voor jou als pedicure? Vraag dan de gratis demo aan en je ontvangt de demo direct in je mailbox.

Gelijk aanmelden!

Vul hieronder alles in en je krijgt zo snel mogelijk je account. PS, we kennen geen contracten, enkel 1 kalendermaand opzegtermijn, je loopt dus geen risico.

FAQ - dit zijn de meest gestelde vragen

Wat gebeurt er als ik start met de Pedicure Software?

1. Je krijgt zsm een login van je eigen programma
2. Je kan meteen zelf gaan proberen hoe het werkt
3. Je vult gegevens in zoals afspraken en klantgegevens
4. Jij besluit de datum waarop je echt in je praktijk ermee gaat werken
5. Als je een vraagt hebt dan mail of chat je met ons en helpen wij je :)

Zit ik ergens aan vast?

Nee hoor! Je hebt bij ons een 1 maand opzegtermijn. iedere maand kan jij besluiten of je met ons doorgaat. Dus ook geen enkel risico als je met ons start. ;) Als het je niet bevalt stop je gewoon.

En wat als ik een vraag heb?

Dan zijn wij er voor je. :) In ons programma zit een chat icoontje. Als je ons daar een vraag stelt krijg je het snelste antwoord. Natuurlijk mag je ons ook een mail sturen of neem je voor € 5 per maand de telefonische Helpdesk module erbij als je graag met ons willen bellen.

Hoe zit het met de hardware. Moet ik een computer hebben?

Het programma werkt op een tablet, telefoon en computer. De meeste pedicures gebruiken ons programma op een laptop en openen het daarbij nog wel eens op hun telefoon als ze onderweg zijn. Eigenlijk werkt ons programma dus op alles. Als er maar internet is. :)

Wat als ik nu al met een programma werk, kunnen er gegevens overgezet worden?

Ja dat kan! Tenminste vaak wel. Als je een klantenlijst uit je systeem kan halen in excel vorm kunnen wij hem voor je importeren. Dat betekent dat in 1 keer alle namen van je klanten erin staan. De rest van de gegevens kunnen wij niet voor je overzetten. Een oplossing hierin zou zijn is dat je ons programma en je huidige programma even naast elkaar draait. Na een paar maanden heb je al je gegevens in ons programma zitten en kun je jouw huidige programma stoppen. Wij zorgen er natuurlijk voor dat je in die periode geen dubbelen kosten hebt.

Hoe maak ik de overstap van mijn huidige programma naar jullie?

Daar helpen wij bij :) We denken mee wat in jouw situatie het beste is. Bijvoorbeeld: Het kan zijn dat je 2 maanden je huidige programma en dat van ons naast elkaar draait zodat je de tijd hebt om alle klantgegevens etc over te zetten. Wij zorgen er in die tijd voor dat je geen dubbele kosten hebt (wat dus betekent dat je ons niet betaald) tot je jouw huidige programma stop kan zetten en volledig kan werken met ons. Je kan dus gerust starten en dan overleggen wij met jou het beste plan van aanpak hiervoor.

Wat nou als ik nu een papieren agenda heb, hoe doe ik dat dan?

Jij besluit dat je bijvoorbeeld vanaf 1 november met het afsprakenboek in ons systeem gaat werken. Dan betekent dat je al je afspraken t/m 31 oktober nog in je papierenagenda plant, alles vanaf 1 november plan je in onze agenda. Je kan zelfs (als je het durft ;) de papieren uit je agenda scheuren na 1 november. En zodra het 1 november is heb jij je papierenagenda niet meer nodig en kan je gewoon verder in ons afsprakenboek.