Het wkkgz hoofdpijn dossier voor je opgelost
De btw-vrijstelling voor de wkkgz pedicure lossen wij voor je op door een handig overzicht van de verschillende btw-percentages in de pedicure software.
De btw-vrijstelling voor de wkkgz pedicure lossen wij voor je op door een handig overzicht van de verschillende btw-percentages in de pedicure software.
Vervolgens hebben wij een overzicht voor je waarin je kan zien welke omzet je gemaakt hebt met welke btw tarieven (21%, 9%, 0% of btw-vrijgesteld). Val je buiten de KOR en moet je dus wel btw-aangifte doen? Dan hebben we een kant en klaar btw-aangifte overzicht waarin de omzet van de behandelingen die onder de wkkgz vallen niet wordt laten zien. De kind kan de was doen dus.
Luister de podcast: Liever luisteren? Lidwien en Marre van Da Vinci hebben ook een podcast over de wkkgz pedicure opgenomen. Klik op de oranje knop en luister.
Klik op onderstaande knop om het webinar aan te vragen, je ontvangt hem dan direct in je mailbox.
Je hebt dan dus echt zonder gedoe je behandelingen voor de wkkgz pedicure, btw vrijstelling, geregeld.
Slechts 1 maand opzegtermijn
Behoefte aan extra's? Bekijk dan de losse modules
1. Je krijgt zsm een login van je eigen programma
2. Je kan meteen zelf gaan proberen hoe het werkt
3. Je vult gegevens in zoals afspraken en klantgegevens
4. Jij besluit de datum waarop je echt in je praktijk ermee gaat werken
5. Als je een vraagt hebt dan mail of chat je met ons en helpen wij je :)
Nee hoor! Je hebt bij ons een 1 maand opzegtermijn. iedere maand kan jij besluiten of je met ons doorgaat. Dus ook geen enkel risico als je met ons start. ;) Als het je niet bevalt stop je gewoon.
Dan zijn wij er voor je. :) In ons programma zit een chat icoontje. Als je ons daar een vraag stelt krijg je het snelste antwoord. Natuurlijk mag je ons ook een mail sturen of neem je voor € 5 per maand de telefonische Helpdesk module erbij als je graag met ons willen bellen.
Het programma werkt op een tablet, telefoon en computer. De meeste pedicures gebruiken ons programma op een laptop en openen het daarbij nog wel eens op hun telefoon als ze onderweg zijn. Eigenlijk werkt ons programma dus op alles. Als er maar internet is. :)
Ja dat kan! Tenminste vaak wel. Als je een klantenlijst uit je systeem kan halen in excel vorm kunnen wij hem voor je importeren. Dat betekent dat in 1 keer alle namen van je klanten erin staan. De rest van de gegevens kunnen wij niet voor je overzetten. Een oplossing hierin zou zijn is dat je ons programma en je huidige programma even naast elkaar draait. Na een paar maanden heb je al je gegevens in ons programma zitten en kun je jouw huidige programma stoppen. Wij zorgen er natuurlijk voor dat je in die periode geen dubbelen kosten hebt.
Daar helpen wij bij :) We denken mee wat in jouw situatie het beste is. Bijvoorbeeld: Het kan zijn dat je 2 maanden je huidige programma en dat van ons naast elkaar draait zodat je de tijd hebt om alle klantgegevens etc over te zetten. Wij zorgen er in die tijd voor dat je geen dubbele kosten hebt (wat dus betekent dat je ons niet betaald) tot je jouw huidige programma stop kan zetten en volledig kan werken met ons. Je kan dus gerust starten en dan overleggen wij met jou het beste plan van aanpak hiervoor.
Jij besluit dat je bijvoorbeeld vanaf 1 november met het afsprakenboek in ons systeem gaat werken. Dan betekent dat je al je afspraken t/m 31 oktober nog in je papierenagenda plant, alles vanaf 1 november plan je in onze agenda. Je kan zelfs (als je het durft ;) de papieren uit je agenda scheuren na 1 november. En zodra het 1 november is heb jij je papierenagenda niet meer nodig en kan je gewoon verder in ons afsprakenboek.