
Voor elke salon
Of je nu massages, sauna-arrangementen, float-sessies of beautyrituelen aanbiedt – Da Vinci ondersteunt je in je volledige workflow. Jij creëert rust, wij zorgen voor structuur. Met Da Vinci houd je overzicht, plan je efficiënt en geef je jouw klanten de aandacht die ze verdienen – zonder stress achter de schermen.
Al je afspraken, klanten, afrekeningen en eventuele medewerkers in één handig overzicht - jij hebt de controle.
Laat je gasten zelf online hun behandeling of arrangement boeken, 24/7. Ideaal voor mensen die juist ’s avonds hun moment van ontspanning plannen.
Dankzij slimme klantkaarten zie je meteen welke behandelingen of arrangementen iemand eerder heeft gehad, en kun je eenvoudig vervolgafspraken of suggesties doen.
Met Da Vinci draait alles op de achtergrond soepel door: agenda, betalingen, gastgegevens en communicatie. Jij hoeft alleen maar aan de sfeer te denken.
Laat klanten zelf hun favoriete moment reserveren. Of het nu gaat om een hotstone massage, een duo-arrangement of een dagje sauna: alles staat overzichtelijk in jouw online agenda.
Slimme agenda
Houd grip op beschikbaarheid, personeel en doorlooptijden – helemaal afgestemd op jouw type behandelingen.
Bewaar notities, voorkeuren en eerdere boekingen. Persoonlijk en professioneel contact, zonder dat jij hoeft te zoeken.
Reken moeiteloos af via pin, contant of online betalingen. En indien gewenst verstuur een factuur volgens de GDS standaard.
'Ik bespaar gemiddeld zeker wel 2 uur in de week door met het Da Vinci programma te werken. Het is een simpel en overzichtelijk programma, met veel inhoud voor klantenbestand en producten/behandelingen.'
Hoe werkt het als ik begin?
Je hoeft het niet allemaal alleen te doen, wij helpen je!
De salonsoftware van Da Vinci is voordelig, compleet en makkelijk.
De software bestellen voor € 25,50 pm
1. Je krijgt zsm een login van je eigen programma
2. Je kan meteen zelf gaan proberen hoe het werkt
3. Je vult gegevens in zoals afspraken en klantgegevens
4. Jij besluit de datum waarop je echt in je praktijk ermee gaat werken
5. Als je een vraagt hebt dan mail of chat je met ons en helpen wij je :)
Nee hoor! Je hebt bij ons een 1 maand opzegtermijn. iedere maand kan jij besluiten of je met ons doorgaat. Dus ook geen enkel risico als je met ons start. ;) Als het je niet bevalt stop je gewoon.
Dan zijn wij er voor je. :) In ons programma zit een chat icoontje. Als je ons daar een vraag stelt krijg je het snelste antwoord. Natuurlijk mag je ons ook een mail sturen of neem je voor € 5 per maand de telefonische Helpdesk module erbij als je graag met ons willen bellen.
Het programma werkt op een tablet, telefoon en computer. De meeste pedicures gebruiken ons programma op een laptop en openen het daarbij nog wel eens op hun telefoon als ze onderweg zijn. Eigenlijk werkt ons programma dus op alles. Als er maar internet is. :)
Ja dat kan! Tenminste vaak wel. Als je een klantenlijst uit je systeem kan halen in excel vorm kunnen wij hem voor je importeren. Dat betekent dat in 1 keer alle namen van je klanten erin staan. De rest van de gegevens kunnen wij niet voor je overzetten. Een oplossing hierin zou zijn is dat je ons programma en je huidige programma even naast elkaar draait. Na een paar maanden heb je al je gegevens in ons programma zitten en kun je jouw huidige programma stoppen. Wij zorgen er natuurlijk voor dat je in die periode geen dubbelen kosten hebt.
Daar helpen wij bij :) We denken mee wat in jouw situatie het beste is. Bijvoorbeeld: Het kan zijn dat je 2 maanden je huidige programma en dat van ons naast elkaar draait zodat je de tijd hebt om alle klantgegevens etc over te zetten. Wij zorgen er in die tijd voor dat je geen dubbele kosten hebt (wat dus betekent dat je ons niet betaald) tot je jouw huidige programma stop kan zetten en volledig kan werken met ons. Je kan dus gerust starten en dan overleggen wij met jou het beste plan van aanpak hiervoor.
Jij besluit dat je bijvoorbeeld vanaf 1 november met het afsprakenboek in ons systeem gaat werken. Dan betekent dat je al je afspraken t/m 31 oktober nog in je papierenagenda plant, alles vanaf 1 november plan je in onze agenda. Je kan zelfs (als je het durft ;) de papieren uit je agenda scheuren na 1 november. En zodra het 1 november is heb jij je papierenagenda niet meer nodig en kan je gewoon verder in ons afsprakenboek.