Salonsoftware Da Vinci vraagbaak

Wellness salon software die jouw rust bewaakt

Voor € 25,50 per maand

Probeer nu gratis
Meteen aan de slag zonder verplichtingen
Jouw online agenda voor jou als pedicure
  • Compleet programma, van afsprakenboek tot btw aangifte
  • Online programma dus te openen op je computer, telefoon en tablet
  • Altijd online zichtbaar met onze gratis mini website
  • Geen contracten: Per maand opzegbaar

28 jaar

is Da Vinci maker van software

2.200+

tevreden salons als klant

Geen contract

per maand opzegbaar
pedicuresoftware 30 dagen gratis

Voor elke salon

Of je nu massages, sauna-arrangementen, float-sessies of beautyrituelen aanbiedt – Da Vinci ondersteunt je in je volledige workflow. Jij creëert rust, wij zorgen voor structuur. Met Da Vinci houd je overzicht, plan je efficiënt en geef je jouw klanten de aandacht die ze verdienen – zonder stress achter de schermen.


  • Compleet programma, van afsprakenboek tot btw aangifte
  • Alles altijd bij de hand, ook als je onderweg bent
  • Automatische bevestiging en herinnering van de afspraak naar je klanten
  • Online programma dus te openen op je computer, telefoon en tablet
  • Altijd online zichtbaar met onze gratis mini website
  • Geen contracten: Per maand opzegbaar

Dit levert het jou op

Meer overzicht

Al je afspraken, klanten, afrekeningen en eventuele medewerkers in één handig overzicht - jij hebt de controle.

Altijd bereikbaar voor klanten

Laat je gasten zelf online hun behandeling of arrangement boeken, 24/7. Ideaal voor mensen die juist ’s avonds hun moment van ontspanning plannen.

Volle focus op beleving

Dankzij slimme klantkaarten zie je meteen welke behandelingen of arrangementen iemand eerder heeft gehad, en kun je eenvoudig vervolgafspraken of suggesties doen.

Terugkerende klanten? Kinderspel

Met Da Vinci draait alles op de achtergrond soepel door: agenda, betalingen, gastgegevens en communicatie. Jij hoeft alleen maar aan de sfeer te denken.

Onmisbare functies voor jouw beauty salon

Online boeken

Laat klanten zelf hun favoriete moment reserveren. Of het nu gaat om een hotstone massage, een duo-arrangement of een dagje sauna: alles staat overzichtelijk in jouw online agenda.

Slimme agenda

Houd grip op beschikbaarheid, personeel en doorlooptijden – helemaal afgestemd op jouw type behandelingen.

Klantbeheer

Bewaar notities, voorkeuren  en eerdere boekingen. Persoonlijk en professioneel contact, zonder dat jij hoeft te zoeken.

Kassa & betaalgemak

Reken moeiteloos af via pin, contant of online betalingen. En indien gewenst verstuur een factuur volgens de GDS standaard.

Da Vinci software kassa en afsprakenboek
€ 25,50 pm ex btw

SMART Salon Software

  • Digitale agenda
  • Online boeken voor je klant
  • Afspraak bevestiging en herinnering via mail
  • Klantenbestand
  • Voetenkaarten (behandelkaarten)
  • Kassa
  • Facturatie
  • Administratie
  • Voorraadbeheer
  • Inkoopfacturen
  • Kwartaalaangifte (BTW)
  • Betalingsverkeer
  • Online betalingen
  • Eigen website
  • Online etalage (Bjootify Marketplace)
  • Support bij vragen via chat en mail
  • Da Vinci Community
  • Geen contracten, per maand opzegbaar
Bestellen

'Ik bespaar gemiddeld zeker wel 2 uur in de week door met het Da Vinci programma te werken. Het is een simpel en overzichtelijk programma, met veel inhoud voor klantenbestand en producten/behandelingen.'

Beauty by Sam
Wendy van Da Vinci Salonsoftware

Hoe werkt het als ik begin?

Je hoeft het niet allemaal alleen te doen, wij helpen je!


  • Stap 1: Je besteld de Da Vinci Software
  • Stap 2: Je krijgt zo snel mogelijk je eigen account en gaat aan de slag. 
  • Stap 3: Je gaat je programma personaliseren met je klantgegevens, behandelingen etc. En als je hulp nodig hebt kijk je 1 van de filmpjes die voor jou klaarstaan, of je vraagt ons. 
  • Stap 4: Je werkt er lekker mee :) En bevalt het niet ... geen probleem. Dan stop je gewoon weer. We hebben enkel 1 kalendermaand opzegtermijn.
Da Vinci team

Dit zijn je nieuwe collega's

Een gezellig en vakkundige groep mensen die weten hoe we software voor jou als beautyprofessional moeten maken. We zijn al 28 jaar lang softwaremaker in de beautybranche en maken nu iedere dag de software een beetje beter.


De salonsoftware van Da Vinci is voordelig, compleet en makkelijk.

Probeer 30 dagen gratis

  • Vul je gegevens in en je hebt meteen toegang
  • Geen betaalgegevens nodig
  • Stopt automatisch na 30 dagen, dus geen risico
  • 2200+ salons gingen je voor
  • Vriendelijkste helpdesk van Nederland
  • Doorgaan na de 30 dagen? Betaal € 25,50 per maand.

De software bestellen voor € 25,50 pm

  • Geen contracten, enkel 1 maand opzegtermijn
  • € 25,50 ex btw per maand
  • Je krijgt zo snel mogelijk je eigen account en kan aan de slag

  • FAQ - dit zijn de meest gestelde vragen

    Wat gebeurt er als ik start met de Pedicure Software?

    1. Je krijgt zsm een login van je eigen programma
    2. Je kan meteen zelf gaan proberen hoe het werkt
    3. Je vult gegevens in zoals afspraken en klantgegevens
    4. Jij besluit de datum waarop je echt in je praktijk ermee gaat werken
    5. Als je een vraagt hebt dan mail of chat je met ons en helpen wij je :)

    Zit ik ergens aan vast?

    Nee hoor! Je hebt bij ons een 1 maand opzegtermijn. iedere maand kan jij besluiten of je met ons doorgaat. Dus ook geen enkel risico als je met ons start. ;) Als het je niet bevalt stop je gewoon.

    En wat als ik een vraag heb?

    Dan zijn wij er voor je. :) In ons programma zit een chat icoontje. Als je ons daar een vraag stelt krijg je het snelste antwoord. Natuurlijk mag je ons ook een mail sturen of neem je voor € 5 per maand de telefonische Helpdesk module erbij als je graag met ons willen bellen.

    Hoe zit het met de hardware. Moet ik een computer hebben?

    Het programma werkt op een tablet, telefoon en computer. De meeste pedicures gebruiken ons programma op een laptop en openen het daarbij nog wel eens op hun telefoon als ze onderweg zijn. Eigenlijk werkt ons programma dus op alles. Als er maar internet is. :)

    Wat als ik nu al met een programma werk, kunnen er gegevens overgezet worden?

    Ja dat kan! Tenminste vaak wel. Als je een klantenlijst uit je systeem kan halen in excel vorm kunnen wij hem voor je importeren. Dat betekent dat in 1 keer alle namen van je klanten erin staan. De rest van de gegevens kunnen wij niet voor je overzetten. Een oplossing hierin zou zijn is dat je ons programma en je huidige programma even naast elkaar draait. Na een paar maanden heb je al je gegevens in ons programma zitten en kun je jouw huidige programma stoppen. Wij zorgen er natuurlijk voor dat je in die periode geen dubbelen kosten hebt.

    Hoe maak ik de overstap van mijn huidige programma naar jullie?

    Daar helpen wij bij :) We denken mee wat in jouw situatie het beste is. Bijvoorbeeld: Het kan zijn dat je 2 maanden je huidige programma en dat van ons naast elkaar draait zodat je de tijd hebt om alle klantgegevens etc over te zetten. Wij zorgen er in die tijd voor dat je geen dubbele kosten hebt (wat dus betekent dat je ons niet betaald) tot je jouw huidige programma stop kan zetten en volledig kan werken met ons. Je kan dus gerust starten en dan overleggen wij met jou het beste plan van aanpak hiervoor.

    Wat nou als ik nu een papieren agenda heb, hoe doe ik dat dan?

    Jij besluit dat je bijvoorbeeld vanaf 1 november met het afsprakenboek in ons systeem gaat werken. Dan betekent dat je al je afspraken t/m 31 oktober nog in je papierenagenda plant, alles vanaf 1 november plan je in onze agenda. Je kan zelfs (als je het durft ;) de papieren uit je agenda scheuren na 1 november. En zodra het 1 november is heb jij je papierenagenda niet meer nodig en kan je gewoon verder in ons afsprakenboek.