
Je klanten blij maken, daar draait het om
Het is zaterdagavond. De kaarsjes staan aan, je glas wijn is ingeschonken, en eindelijk heb je een moment voor jezelf. Totdat... ping! Een appje. Of je morgen nog plek hebt voor een behandeling. En dan nog eentje. En een gemiste oproep. Voor je het weet zit je weer met je telefoon in de hand, afspraken in te plannen terwijl je eigenlijk met je gezin op de bank wilde zitten. Herkenbaar?
Je bent pedicure. Geen receptioniste. Jij wilt je focussen op waar je goed in bent: mensen helpen, voeten blij maken, klanten laten stralen. Niet op schermpjes turen, belletjes beantwoorden en tijden schuiven.
Daarom is er Da Vinci. Wij zorgen dat jouw klanten zélf eenvoudig online een afspraak kunnen boeken – wanneer het hén uitkomt, en jij met een gerust hart even offline kunt zijn. Zodat jij weer tijd hebt voor je vrienden, je kinderen, of gewoon lekker niks.
Want jij verdient rust. En je klanten verdienen jouw volle aandacht – in de stoel, niet aan de telefoon.
Vertel mij meer over jullie pedicuresoftware
De pedicure software van Da Vinci maakt je leven een beetje leuker en makkelijker. Met een digitaal afsprakenboek, optie voor je klanten om online te boeken, een fijn en duidelijk klantenbestand met mooie voetenkaarten, mooie en professionele facturatie, marketing voor je klanten en kant en klare cijfers voor je administratie zoals het kasoverzicht en een Btw-aangifte overzicht en meer in de software pedicure.
Zelf de controle
'Ik ga toch niet mijn agenda open zetten voor mijn klanten!'
We snappen die reactie helemaal. Jij wil je eigen controle in de hand houden. En gelukkig kan dat dus ook! In de Da Vinci software hebben we juist heel veel instellingen zitten waarmee jij in controle blijft.
Laat jij je klanten online afspraken boeken, heb jij in de avonden en weekenden weer wat meer tijd voor je familie/vrienden omdat je niet bezig met het plannen van afspraken. Dus... terwijl jij geniet komt je afsprakenboek vol te staan.
Lijkt jou de Da Vinci pedicuresoftware wel wat? Besluit dan in de maand juni te beginnen met onze software én krijg een € 50 cadeaubon voor 1 van de 7 groothandels: Salonline.com, Praktivak, Slenders, Pedimed, CT international, Arrancar en MSK Podiamed.
Je hoeft het niet allemaal alleen te doen, wij helpen je!
Het pedicure programma voor jou is simpel en voordelig.
Familiebedrijf
gerunt door 3 zussen
Eerst nog even meer zien van de pedicuresoftware? Vraag dan een demovideo aan óf maak een 30 dagen gratis proefaccount aan.
1. Je krijgt zsm een login van je eigen programma
2. Je kan meteen zelf gaan proberen hoe het werkt
3. Je vult gegevens in zoals afspraken en klantgegevens
4. Jij besluit de datum waarop je echt in je praktijk ermee gaat werken
5. Als je een vraagt hebt dan mail of chat je met ons en helpen wij je :)
Nee hoor! Je hebt bij ons een 1 maand opzegtermijn. iedere maand kan jij besluiten of je met ons doorgaat. Dus ook geen enkel risico als je met ons start. ;) Als het je niet bevalt stop je gewoon.
Dan zijn wij er voor je. :) In ons programma zit een chat icoontje. Als je ons daar een vraag stelt krijg je het snelste antwoord. Natuurlijk mag je ons ook een mail sturen of neem je voor € 5 per maand de telefonische Helpdesk module erbij als je graag met ons willen bellen.
Het programma werkt op een tablet, telefoon en computer. De meeste pedicures gebruiken ons programma op een laptop en openen het daarbij nog wel eens op hun telefoon als ze onderweg zijn. Eigenlijk werkt ons programma dus op alles. Als er maar internet is. :)
Ja dat kan! Tenminste vaak wel. Als je een klantenlijst uit je systeem kan halen in excel vorm kunnen wij hem voor je importeren. Dat betekent dat in 1 keer alle namen van je klanten erin staan. De rest van de gegevens kunnen wij niet voor je overzetten. Een oplossing hierin zou zijn is dat je ons programma en je huidige programma even naast elkaar draait. Na een paar maanden heb je al je gegevens in ons programma zitten en kun je jouw huidige programma stoppen. Wij zorgen er natuurlijk voor dat je in die periode geen dubbelen kosten hebt.
Daar helpen wij bij :) We denken mee wat in jouw situatie het beste is. Bijvoorbeeld: Het kan zijn dat je 2 maanden je huidige programma en dat van ons naast elkaar draait zodat je de tijd hebt om alle klantgegevens etc over te zetten. Wij zorgen er in die tijd voor dat je geen dubbele kosten hebt (wat dus betekent dat je ons niet betaald) tot je jouw huidige programma stop kan zetten en volledig kan werken met ons. Je kan dus gerust starten en dan overleggen wij met jou het beste plan van aanpak hiervoor.
Jij besluit dat je bijvoorbeeld vanaf 1 november met het afsprakenboek in ons systeem gaat werken. Dan betekent dat je al je afspraken t/m 31 oktober nog in je papierenagenda plant, alles vanaf 1 november plan je in onze agenda. Je kan zelfs (als je het durft ;) de papieren uit je agenda scheuren na 1 november. En zodra het 1 november is heb jij je papierenagenda niet meer nodig en kan je gewoon verder in ons afsprakenboek.