
Het leven leuker en makkelijker met de Pedicure Software
Voor € 25,50 per maand
is Da Vinci maker van software
tevreden salons als klant
Geen contract
per maand opzeggen
De pedicure software van Da Vinci maakt je leven een beetje leuker en makkelijker. Een programma dat speciaal gemaakt is voor jou als pedicure. Deze pedicure administratie software helpt je om je praktijk efficiënt te beheren. Met een digitaal afsprakenboek, optie voor je klanten om online te boeken, een fijn en duidelijk klantenbestand met mooie voetenkaarten, mooie en professionele facturatie, marketing voor je klanten en kant en klare cijfers voor je administratie zoals het kasoverzicht en een Btw-aangifte overzicht en meer in de software pedicure.
'Ik heb eigenlijk geen no-shows in mijn praktijk. Ik stuur een automatisch herinnering bericht per mail of per SMS waardoor klanten hun afspraak niet vergeten. Klanten zeggen ook 'het is zo'n fijn systeem'. Mijn klanten kunnen dan ook zelf een afspraak bij mij boeken. Ook zitten er hele mooie voetenkaarten in en klopt de BTW aangifte altijd. Ik ben zo blij met het systeem. Bovendien is het fijn dat ik de pedicure software gratis heb kunnen uitproberen voordat ik een abonnement afsloot.'
Lijkt jou de Da Vinci pedicuresoftware wel wat? Besluit dan in de maand juni te beginnen met onze software én krijg een € 50 cadeaubon voor 1 van de 8groothandels: Salonline.com, Praktivak, Slenders, Pedimed, CT international, Arrancar, ROCAS en MSK Podiamed.
Je hoeft het niet allemaal alleen te doen, wij helpen je!
Het pedicure programma voor jou is simpel en voordelig.
PedicureSoftware bestellen voor € 25,50 pm
1. Je krijgt zsm een login van je eigen programma
2. Je kan meteen zelf gaan proberen hoe het werkt
3. Je vult gegevens in zoals afspraken en klantgegevens
4. Jij besluit de datum waarop je echt in je praktijk ermee gaat werken
5. Als je een vraagt hebt dan mail of chat je met ons en helpen wij je :)
Nee hoor! Je hebt bij ons een 1 maand opzegtermijn. iedere maand kan jij besluiten of je met ons doorgaat. Dus ook geen enkel risico als je met ons start. ;) Als het je niet bevalt stop je gewoon.
Dan zijn wij er voor je. :) In ons programma zit een chat icoontje. Als je ons daar een vraag stelt krijg je het snelste antwoord. Natuurlijk mag je ons ook een mail sturen of neem je voor € 5 per maand de telefonische Helpdesk module erbij als je graag met ons willen bellen.
Het programma werkt op een tablet, telefoon en computer. De meeste pedicures gebruiken ons programma op een laptop en openen het daarbij nog wel eens op hun telefoon als ze onderweg zijn. Eigenlijk werkt ons programma dus op alles. Als er maar internet is. :)
Ja dat kan! Tenminste vaak wel. Als je een klantenlijst uit je systeem kan halen in excel vorm kunnen wij hem voor je importeren. Dat betekent dat in 1 keer alle namen van je klanten erin staan. De rest van de gegevens kunnen wij niet voor je overzetten. Een oplossing hierin zou zijn is dat je ons programma en je huidige programma even naast elkaar draait. Na een paar maanden heb je al je gegevens in ons programma zitten en kun je jouw huidige programma stoppen. Wij zorgen er natuurlijk voor dat je in die periode geen dubbelen kosten hebt.
Daar helpen wij bij :) We denken mee wat in jouw situatie het beste is. Bijvoorbeeld: Het kan zijn dat je 2 maanden je huidige programma en dat van ons naast elkaar draait zodat je de tijd hebt om alle klantgegevens etc over te zetten. Wij zorgen er in die tijd voor dat je geen dubbele kosten hebt (wat dus betekent dat je ons niet betaald) tot je jouw huidige programma stop kan zetten en volledig kan werken met ons. Je kan dus gerust starten en dan overleggen wij met jou het beste plan van aanpak hiervoor.
Jij besluit dat je bijvoorbeeld vanaf 1 november met het afsprakenboek in ons systeem gaat werken. Dan betekent dat je al je afspraken t/m 31 oktober nog in je papierenagenda plant, alles vanaf 1 november plan je in onze agenda. Je kan zelfs (als je het durft ;) de papieren uit je agenda scheuren na 1 november. En zodra het 1 november is heb jij je papierenagenda niet meer nodig en kan je gewoon verder in ons afsprakenboek.