Boek en kies je cadeau voor Da Vinci Salons

'Consument geeft massaal geld uit'

Nieuw: Boek & Kies je cadeau

In de kranten lees je: ‘consument geeft massaal geld uit’. Dat is goed nieuws lijkt ons! Jullie hebben een zware tijd gehad, dus tijd dat de consumenten ook bij Da Vinci salons hun geld uit gaan geven. Daarom hebben wij hier de koppen bij elkaar gestoken en ons afgevraagd… hoe kunnen we onze salons helpen na een zware tijd om ervoor te zorgen dat er nog meer consumenten bij Da Vinci salons een afspraak maken.

De oplossing kwam in een supermarkt, hier hadden ze deze zomer het ‘Zomers Krasfeest’. Bij iedere € 20 aan boodschappen kreeg je een kraskaart met daarop een cadeau. Supermarkten doen dit soort dingen niet voor niets. Ze willen ook het liefst dat iedereen bij hen koopt en niet bij een ander.

Dus wij dachten: dat moeten we kunnen regelen voor onze Da Vinci salons!

Consumenten een extra reden geven om voor het eerst bij jou te boeken of misschien sneller nog een keer een afspraak te maken. Die oplossing heet: Boek & Kies je cadeau.
 

Zo werkt het

  • Je klant boekt een online afspraak zoals hij altijd doet
  • Zodra de afspraak geboekt is mag je klant een cadeau uitkiezen
  • Je klant komt bij jou in je salon voor de afspraak
  • Zodra de afspraak geweest is krijgt je klant een mail om zijn/haar cadeau te claimen
Lidwien

Wat kost het mij?

Niets! Voor jou als Da Vinci salon is deze actie geheel gratis en je kan dit zo aan je klanten aanbieden.

Hoe doe ik gratis mee?

Laat jij je klanten al online boeken met onze nieuwste afspraak-maak-tool Bjootify? Dan doe je automatisch mee. 


Doe je dit nog niet dan ...

  • Stap 1: Gebruik ons online afsprakenboek in je salon
  • Stap 2: Laat je klanten zelf hun afspraak boeken via onze nieuwste boekingstool Bjootify
  • Klaar!

Heb je het idee dat nog niet alles goed ingesteld staat of wil je graag starten met online boeken? Klik dan hier en plan een afspraak bij ons in. Dan stellen we alles samen met jou in. Zowel het afsprakenboek als het online boeken zit bij je pakket in, je betaalt dus niets extra's. 


Dit zijn de cadeaus

Zodra je klant een afspraak heeft geboekt zijn dit de cadeaus waar je klant uit kan kiezen. Het kan zijn dat de cadeaus af en toe wisselen.


  • My Muesli - Probeerverpakking met 3 verschillende mueslies
  • Wijnvoordeel - € 20 Wijncheque
  • Mobiel.nl - € 5 korting op smartphone accesoires
  • Koffievoordeel - € 10 koffiecheque
  • Hellofresh - € 55 voor een maaltijdbox
  • Boombrush - € 25 korting op een tandenborstel
  • Mepal - 15% korting op hun producten
  • Kartent - Naam van je kind in het karton t.w.v. € 10
  • Rebel & Rose - 25% korting op sieraden
  • Bedsupply - € 20,- korting
  • De Schoenenfabriek - € 20,- korting


Boek je salonafspraak en kies je cadeau

Niet mee doen? Geen probleem

Wil jij deze gratis cadeaus niet aan je klanten geven? Geen probleem, jij blijft de baas. Je kan dit makkelijk uitzetten.


  • Login op je eigen SMARTsalon
  • Ga naar Management
  • Ga naar Instellingen
  • Je bent nu al op de 'online boeken' pagina
  • Scroll iets naar beneden en zet 'Boek & Kies je cadeau' op Nee

Gratis Marketing Materiaal

We kregen al de vraag 'Wat een leuk initiatief! Hebben jullie ook iets wat ik kan gebruiken om mijn klanten hier over te vertellen?'  We zijn aan de slag gegaan en hebben allerlei marketing materiaal voor je klaargezet die jij gratis mag gebruiken:


  • 9x Instagram Posts
  • 9x Facebook Posts
  • Tekst voor je nieuwsbrief
  • 6x A4 flyer voor in je salon

Zien wat er voor je klaarstaat? Klik hieronder op de knop.

Veel gestelde vragen


                   

Hoe werkt Boek & Kies je cadeau?

Wat zeg ik tegen mijn klant?

Stel je klant vraagt 'zag ik dat nou goed ... kan ik een cadeau kiezen na het online boeken?' Wat zeg je dan? 'Ja, dat klopt!' Vanaf nu als je online bij ons boekt kan je daarna als bedankje een cadeau uitzoeken. Dit is echt compleet gratis en je zit nergens aan vast. Jij krijgt na je bezoek aan onze salon een link met de code om je cadeau te claimen. En als je dat niet wil, geen probleem dan kies je geen cadeau.

Hoe kan ik gratis deze cadeaus aan mijn klant geven?

De bedrijven die meedoen met deze actie en een cadeau ter beschikking stellen hopen natuurlijk dat hun product of dienst iemand bevalt. Dus stel MyMuesli geeft muesli weg. Dan hoopt MyMuesli dat iemand het zo lekker vindt dat ze het daarna kopen. Het is voor een bedrijf gewoon een weg om meer van hun product te verkopen.
Net als de supermarkt dit deed bij de Zomerse krasactie. Je kreeg bijvoorbeeld gratis dropjes of korting hierop. Hiermee hoopte de maker van de dropjes dat jij het zo lekker zou vinden dat je het daarna zelf zou kopen.

Kan mijn klant ieder online boeking een cadeau kiezen?

Ja. Na iedere online boeking heeft je klant de keuze tussen de cadeaus. Wel is het zo dat als je klant 1 keer een cadeau heeft gekozen, bijvoorbeeld de muesli, dan kan je klant niet nog een keer hetzelfde cadeau kiezen.

Worden de gegevens van mijn klant gedeeld met andere bedrijven?

Nee. Wij delen geen klantgegevens met de bedrijven die de cadeaus verstrekken. Pas het moment dat een klant ervoor kiest naar de site van de 'cadeau gever' te gaan en daar zijn gegevens invult krijgt het bedrijf de gegevens van de klant. Het is hetzelfde als jij in een webshop iets besteld, dan geef jij ook je gegevens om ervoor te zorgen dat de bestelling bij jou thuis wordt afgeleverd. Jij en ook jouw klant blijft zelf de keuze houden of ze wel of niet nieuwsbrieven willen ontvangen.

Da Vinci Team

Vragen? Wij staan voor je klaar

  • Chat met ons (rechts onderin)
  • Mail naar info@dvi.nl
  • Bel op 0575 55 27 00
arrow_drop_up arrow_drop_down